Planetary Funk

LAPALUX @ Von Krahl 12.12

Kuna mul on see muusika- ja plaadiarmastus ja -huvi jälle lõpuks täiega tagasi tulnud, siis nii õigel ajal tuli ka kutse plaate mängima koos Triin Niinemetsaga järgmisel laupäeval, 12.detsembril Von Krahlis, kus esineb selline tüüp, nagu Lapalux! Eriti äge, ma sattusin kohe väga elevile ikka. Ma olen koguaeg mõelnud, et Krahl on koht, kus ma pole veel kunagi muusikat mänginud, aga täiega tahaks ju. Krahl ja Raadio 2 on need kaks põhiunistust, üks saab siis äkki tehtud lõpuks :) Nüüd tuleb aga kiirelt harjutama hakata siis.

lapalux

Lisa kommentaar

