Planetary Funk

Uue Maailma Festivali Aiapidu

Ma ei suuda vist kunagi ära kirjeldada seda tunnet, seda rõõmu-õnne-uhkuse-austuse-alandlikkuse head tunnet, mis mind haarab igakord, kui mind kutsutakse muusikat mängima koos nii hea seltskonnaga, aukartustäratava DJ-nimekirjaga. Või kui mõtlen tagasi, kellega koos olen mänginud juba kusagil. Minu esimene katse avalikult plaate mängida oli 2009.aasta kevadel, koos selliste ägedate inimestega, nagu Lauri Täht, Kapten Tulevik, Kienra, Dragan Volta, DJ Kayot, Diskomärt… Ilus. Või kui esimest korda mängisin ühel peol koos Madis Nestoriga, Tartus, Maailmas, 2010 kevadel. Mul käed nii värisesid ja siis see hea tunne, kui nägin teda minu seti ajal saali tagaotsas pead kaasa kõigutamas (selle loo ajal). Ja kui ta siis kutsus mind mängima Balousse koos enda, Flipperi ja Ais-T-ga ja ma oma seti ajal avastasin Raul Saaremetsa saali nurgas pead kaasa kõigutamas (selle loo ajal). Ja siis kunagised Heliravi peod koos Kähri, Valteri, Pätsi, Kahu ja teistega ning Marmelaadid ja muud ilusad asjad koos Jürgeni ja Kaupoga ja siis Haigla peod (jah, politsei tuli ükskord just minu ja Tuleviku seti ajal jee!) ja Kink Konki õhtud… Ja muidugi nüüd need igakuised Hetked koos Triiniga.

Ühesõnaga, mul on kuidagi õnnestunud alati nii heas seltskonnas mängida. Kogu see jutt muutus nüüd väga pikaks heietus-introks sellele, et laupäeval on mul mõnus au(kartus) jälle vägevas seltskonnas mängida: Madis Nestor, Jeffy Diamond, Leiner, Vedru-Erki, Emil Gens. Ja see kõik siis päise päeva ajal Uue Maailma Festivalil Aiapeol.

umf aiapidu

Lisa kommentaar

