Planetary Funk

Aasta Albumid 2013

HS Areen

Täpselt aasta tagasi kritiseerisin natuke kõva häälega, kuidas Areeni Aasta Albumeid valiva 30 muusikainimese seas ainult 3 naist on. Sel aastal läks siis natuke paremini ja 50 eksperdi seas juba 8 naist. Seejuures mu rõõm on suur, et ka mul paluti selleks korraks omapoolne panus anda. Tänase Areeni paberlehest saab lugeda parimate albumite üldtabelit ning digiversioonis vaadata ka iga kriitiku isiklikke lemmikuid.
Minu top 20 mahutab neid häid asju, mida reaalselt olin jõudnud korralikult läbi kuulata tabeli koostamise ajaks. Tänase seisuga tahaks sinna mingeid asju juba juurde lisada, aga las olla nii. Päris hea aasta oli ju.

P.S. Muide, mul on Spotify’s ka aasta albumite pleilist, kui tahtmine kuulata (mõnda kahjuks pole seal olemas).

Lisa kommentaar

