Planetary Funk

Zebra Katz

Oh ma ei oskagi kirjeldada kõike täpselt, mis tundeid Zebra Katz minus tekitab. Kui ta kunagi mu teadvusesse selle Ima Read loo ja videoga tekkis, siis mulle ühest küljest kohutavalt meeldis, teisalt aga tekitas see minus hirmu ja ma väga ei tahtnud seda kuulata/vaadata. Naljakas vist. Igatahes. Mida aeg edasi, seda üha rohkem ma temast vaimustuses ja see esialgne hirm (mis siiani pole kadunud), hakkab mulle ühe rohkem meeldima. Suvel andis välja DRKLNG-nimelise miksteibi ja paar päeva tagasi suurepärase video loole BLK WICCAN, mida kahjuks veel eraldi videona siia postitada ei saa. Aaa ja miksteibil Ima Read loos teeb kaasa Busta Rhymes, vinge.

Lisa kommentaar

