Planetary Funk

Zebra Island – Falling Through

Postituste sagedus siin on ilmselgelt pöördvõrdelises seoses mu tööülesannete hulgaga, aga just nüüd kuulsin kogemata üht Eesti uut lugu, mis sundis tööajast kolm minutit varastama, et siia tulla.

Zebra Island. Ma ei tea, kes nad on, kuigi pildi järgi tunduvad tuttavad-näod-peolt. Kuigi teie kõik kindlasti ju teate ja tunnete neid. Ja guugeldamise tulemusel ma tean, et nad kandideerisid selle looga Eesti Laulu konkursile. See selleks. Lugu ise on nii mõnus ju:

1 thought on “Zebra Island – Falling Through”

  1. Guugeldasin veel ja sain teada ka, et ega selle bändi taga olevad inimesed mingid tundmatud ei ole, mina lihtsalt ei osanud esialgu nägusid-nimesid kokku viia. No Rasmus Lill ju. Ja Helina Risti. Aga lõppkokkuvõttes loeb vist ikka see, et ma olen seda lugu iga päev mitmeid kordi ketranud.

Lisa kommentaar

