Planetary Funk

My command/My comet

Eelmise nädala lõpul lasi härra Heliori mul kuulata oma viimast Türnpu saadet ja seda lugu kuuldes hüüatasin, et “Oooo, sul on ka Onra album?”. Ta vastas eitavalt – et see on ju üks vana 80ndate lugu hoopis. Olin segaduses ja koju jõudes kuulasin oma uue Onra – Long Distance LP üle ja muidugi oli see kohe teine lugu – My Comet. Ja siis nad kirjutavad tahakaanele, et kõik lood on enda produtseeritud ilma ühegi viiteta khm khm.. :) Siiski! Mõlemas versioonis nunnukas lugu ju!

5 thoughts on “My command/My comet”

  1. ma lisan veel õli tulle, keegi toob kastanid ka tulest välja ahah?

    1. onra – high hopes versus sos band – high hopes: http://www.youtube.com/watch?v=89HK0H_-cA8&feature=player_embedded#at=23
    2. onra – long distance versus carol williams – have you for my love: http://www.youtube.com/watch?v=1oe5SVE78_8&feature=player_embedded#!

    ilmselt on neid lugusid veel ja veel, aga need on kaks, mis kohe kõrva jäid. põhimõtteliselt sama case, mis mayer hawthorne´iga. et kõik on nagu ilus, aga midagi hõõrub ebamugavalt.

  2. see, et ehala plaadi saab vä? minu meelest on see ka väga kahetsusväärne!

  3. no MH puhul on see hõõrumine ikka jäik, samas ta ei tee sellest saladust, et oma versioonid veits lugudest teeb ja no onra kohta ma ei teadnud neid asju, muidu olen küll sämplipede, aga hiphopi omade rohkem…aga noh jah hea on ju onra ikkagi, las laps teeb pätti ka :)

    ja jürgen väga hea kommentaar…see on õudne jah, minusugusele ei tohiks üldse vinüüle näidata.
    ma ei tea muidu kui noh sellised pool housipeded te olete (eriti sina stella, oled esiteks kindlalt rets pede) aga sonar kollektivil on väga halb majanduslik olukord ja sellega seoses on neil praegu siuke allahinglus, et kõik vinüülid on 2euri (peaaegu kõik) ja cd’d 3euri ja house on üks genritest, hästi palju funki ja eriti palju jazzi ja hiphopi ka ja nusouli…ma olen kuskil poole peal kammimisega ja 10 plaati valitud ja arve 20 euri :D
    kui midagi teha ei ole ja ei teadnud selle kohta ja huvvab, siis enjoy
    http://www.sonarkollektiv.com/shop/catalog/

Lisa kommentaar

