Planetary Funk

opium flirt

mul ei ole sõnu. opium flirt on vist hetkel parim asi ((eestis)) üldse. mul oli ülikooliajal üks nunnu-kummaline kursavend ervin, kellest oli vahel nii raske aru saada, kuid ometi oli ta väga sümpaatne. ja tal oli “chemical” ja “brothers” pastakaga loengu ajal sõrmenukkidele kirjutatud.. ja siis ta hakkas opium flirti tegema. ja eile ma vaatasin uue plaadi esitlusel uue veelgi ägedama opium flirdi live ja ma olen sõnatu. ervin on lihtsalt üliandekas mees  ja väga boss laval. ja andres lõo oma võimsa hot’i häälega. ja kuidas nad laval liiguvad ja kiirgavad. ja kõik need mountkimbie’likud biidid. ja trummid. ja kitarrid. ja sündid. ja sämplerid. ja puhkpilliorkester :) tõesti, mine nende live kuulama! leiad nad Kumu Ööl ja TULP vabaõhulaval ja Featuringil ja muidugi Schillingul!!!

Lisa kommentaar

