Planetary Funk

long distance

onra on mulle alati meeldinud. miks? sest u 2 aastat tagasi ta kirjutas mulle myspace’is, et mul cool taste jne jne ja pidasime natuke kirjavahetust – ta saatis mulle oma biite, ma soovitasin tal kuulata ki en ra ja dragan volta asju. talle meeldis. nüüd on aga tüüp vahepeal staariks saanud ja peatselt ilmub tema uus täispikk album “Long Distance”, mis tundub tulevat 2010 parmaid asju üldse (jah, ma ennustan). esimene lugu sellelt, millel teeb kaasa mu teine lemmik olivier daysoul, on kuulamiseks/tirimiseks/hindamiseks väljas:

onra – long distance (feat olivier daysoul)

1 thought on “long distance”

Lisa kommentaar

